»Na nebu je Zora ‒ hrepenenje, stvarnost, božanskost. Na zemlji je človek Titan močna osebnost, ki pa se stara. Zora ga iskreno ljubi in občuduje, a ugašajočemu starcu ne preostane drugega kot usoda drobnega, posušenega črička, edino, kar mu lahko omogoči boginja.«
»Violetta je arhetip ženske, ki ji meje svobode postavlja le ljubezen.«
»Tako smo ponosni na Jessyene glasbene dosežke in navdih, ki ga je dajala občinstvom po vsem svetu, ki bodo še naprej vir veselja.«
»In seveda tudi posebno slovenska. Preprosto povedano: gre za mesto, ki ga oblega sovražnik. Mesto čuva legenda o samorogu. Vendar se sovražnik in napadalec mesta, zunanji sovražnik, v operi nikoli ne pojavi. O njem se govori, vendar ga ni, ne nastopi. Kot da ni pomemben. Kot da so si ga izmislili.«
»Film, ki velja za enega najboljših nemih filmov vseh časov, bo s prenovljeno partituro iz leta 2002, ki jo je pri njem naročila Slovenska kinoteka, glasbeno opremil Andrej Goričar.«
»Zavezana grafiki kot svojemu osnovnemu horizontu pogosto izraža neposredno refleksijo življenja v njegovih omejitvah, krhkosti, napakah, v njegovem podzavestnem in zavestnem. Razpeta je med navdušenjem nad življenjem in potrebo, da ga formalno zgosti v določeni presežni vizualni izkušnji, ki bo njegov smisel še jasneje in odločneje artikuliral.«
»V šoli ga vrstniki pogosto zbadajo zaradi velikosti in nenavadnega imena, nakar mu na pomoč priskoči učiteljica, ki pokliče zdravnika s čudežnim strojem, ki dečka pomanjša.«
»Slovenske ženske so program Zora dobro sprejele in več kot 70 odstotkov se jih redno udeležuje presejalnih pregledov.«
»V tej operi nastopajo ljudje, ki iščejo ljubezen, a jo zgrešijo, jo izgubijo. Žal jim je, da so v določenem trenutku napačno reagirali. Ki naredijo hude napake. In tako naprej.«
»To so vse te stvari, ki jih tudi mi danes doživljamo v svojem življenju. Vsak ima pravzaprav del teh izkušenj ali pa gre čez te izkušnje.«
»Preprosto povedano: gre za mesto, ki ga oblega sovražnik. Mesto čuva legenda o samorogu. Vendar se sovražnik in napadalec mesta, zunanji sovražnik, v operi nikoli ne pojavi. O njem se govori, vendar ga ni, ne nastopi. Kot da ni pomemben. Kot da so si ga izmislili.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju